Paylaş
Önceki başlıkAşağa gitmekSonraki başlık
avatar
ADMiN
Erkek
Nerden : izmir - Balçova
Kayıt tarihi : 06/04/07
Mesaj Sayısı : 1379
Favori Şarkım : A Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir C.tesi 22 Ara. 2007 - 14:47
Daha önce albüm ile birlikte birde dvd çıkacağını söylemiştik 2. fotoğrafta albüm ve dvd birlikte komple bir albüm arkadaşlar ve birde poster vermişler yanında.4-5 ay sonra yurtdışından akrabalar getirecekler bana bu albümü şanslımıyım neyim ne









En son tarafından C.tesi 22 Ara. 2007 - 18:49 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

_____________________________
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir C.tesi 22 Ara. 2007 - 18:27
şanslısın valla jarmin,bizde artık korsan takılıcaz bu gidişle Very Happy
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir C.tesi 22 Ara. 2007 - 22:06
çok randımanlı adamsın babolinin dediği gibi korsana dewam Very Happy
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Oğlak
Nerden : Ankar/İstanbul/Üsküdar
Doğum tarihi : 28/12/88
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 04/09/07
Mesaj Sayısı : 441
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Paz 23 Ara. 2007 - 0:26
bir de korsana savaş açıyor firmalar hiç anlamıyorum orjinalini bulamıyoruz ki biz ne yapalım
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Paz 23 Ara. 2007 - 8:58
öyle işte yankee...nabarsın...
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Paz 23 Ara. 2007 - 19:06
hee valla yaw
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : Aydın/Nazilli
Doğum tarihi : 03/05/90
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 23/12/07
Mesaj Sayısı : 242
Favori Şarkım : Lilly Town
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 10:51
ben getirtdirdim amazon.com dan 3 günde geliyo
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 11:40
ne kadara mal oluo istesek bize getirtte bilirmiyiz
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : Aydın/Nazilli
Doğum tarihi : 03/05/90
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 23/12/07
Mesaj Sayısı : 242
Favori Şarkım : Lilly Town
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 11:47
walla ben limited edition u 22.40 $ + 6$ yol parasi ile aldim
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 17:37
30 dolar yani 36 ytl falan,iyi para yine valla,ama değermi değer tabiki...
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 18:21
yaa beyler bugun alizee nrj de cıkacaktı galibagada frekansları neydi cabuk cewap werirseniz walla tam super olur
avatar
ADMiN
Erkek
Nerden : izmir - Balçova
Kayıt tarihi : 06/04/07
Mesaj Sayısı : 1379
Favori Şarkım : A Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 20:36
Tugay NRJ kanalının frekansı bu artık geçmi oldu bilmiyorum ama
Hotbird 11585 v 21500 3/4
sabırsızlıkla bekliyoruz şuan bir saat var programa

_____________________________
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 22:43
izledim çok kısa tuttulr kız gerginim elbisesi fena deildi ama mavi çorap beklediğim randımanı vermedi topuklu yerinede bot olcaktı
avatar
ADMiN
Erkek
Nerden : izmir - Balçova
Kayıt tarihi : 06/04/07
Mesaj Sayısı : 1379
Favori Şarkım : A Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 22:58
Çok şey istiyorsun be maho kız ne güzel giyinip gelmiş yaranamıyo sana zaten bi türlü beğenemedin gitti be yaw. Very Happy Shocked
Şahsen ben beğendim iyiydi.

_____________________________
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Ptsi 24 Ara. 2007 - 23:56
bencede randımanlıydı ya kızcağız Smile maho desen bulmuş cillop gibi sahne performansını yine beğenmiyo,gerginim ha Smile
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Oğlak
Nerden : Ankar/İstanbul/Üsküdar
Doğum tarihi : 28/12/88
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 04/09/07
Mesaj Sayısı : 441
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Salı 25 Ara. 2007 - 0:26
kahretsin ya ben ders çalışmak zorunda olduğum için bakamadım acaba seyredebileceğim bir yer var mı bildiğiniz?
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Salı 25 Ara. 2007 - 11:25
yakında linkini bulurum sanırım yankee
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Salı 25 Ara. 2007 - 11:36
baboli bulurum sen merak eyleme yaw beğenmemek deilde randıman yakalayamadım Very Happy
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : Aydın/Nazilli
Doğum tarihi : 03/05/90
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 23/12/07
Mesaj Sayısı : 242
Favori Şarkım : Lilly Town
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Salı 25 Ara. 2007 - 11:46
Ya bana göre de dün net izleyemedim hemen eve koştum bi tane zenci rap komediyen kırması adam vardi sonra alizee cıktı ama bnm sevincim yarıda kaldı çünkü alizee mj yi söleyip gitti hayal kırıklıgıydı bnm için
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Salı 25 Ara. 2007 - 11:51
sorma çok kısa durdu programda ,randıman alamadık pek o yüzden
ÜYE
Kadın
Burcu : Oğlak
Doğum tarihi : 24/12/86
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 01/09/07
Mesaj Sayısı : 25
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Çarş. 26 Ara. 2007 - 1:29
nem kendimi alizee konusunda hasta sanırdım ama benden hastaları da var mış bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyorum
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Çarş. 26 Ara. 2007 - 11:48
hem ii hem kötü bence bınalım oluo insan
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Çarş. 26 Ara. 2007 - 17:44
bnde buldum kanalıda pek begenmedim yaa kısacıktı...bekledik o kdar cıkmasını sonra sarkı bitti o da gitti cok gerginim... yeniden tv ye cıkarsa bilgilerimizi paylasalım mesela cuma günü tf1 de cıkacak alizee 21 45 te ama şifreli
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Nerden : Westside PARSELLER
Doğum tarihi : 17/11/81
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 1078
İş-Hobiler : Kalbim Alizee içün atmakta!!!
Lakap : Djmaho-B
Favori Şarkım : youpidou
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Perş. 27 Ara. 2007 - 14:53
neden bu kız hep şifreli kanallara çıkıo gerginim
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Bir Perş. 27 Ara. 2007 - 15:14
şifreli kanallar insanı çok geriyo yer yer...!
Sponsored content

Geri: Psychedelices Albümünün Fotoğrafı

Önceki başlıkSayfa başına dönSonraki başlık
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz