Paylaş
Önceki başlıkAşağa gitmekSonraki başlık
avatar
ADMiN
Erkek
Nerden : izmir - Balçova
Kayıt tarihi : 06/04/07
Mesaj Sayısı : 1379
Favori Şarkım : A Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 10 Haz. 2008 - 20:45
Doğru söylüyorsun hagi Alizee nin albümlerinin Türkiye de çıkması içinde medya tarafından düzgün bir reklam yapılması lazım.Mesela beyaz showa yaklaşık 1 yıl önce Fransız bir erkek şarkıcı çıkmıştı adını hatırlamıyorum ve onun albümü 2007 de Tr de ençok satan yabancı albüm oldu sadece beyaz showa çıkmasıyla bunun gibi bir şeye ihtiyaç var
Tv8 kanalında yayınlanan Formen programına mail atmak lazım Alizee den bahsetmeleri için o programda bu iş olabilir gibi geliyor bana reklam yapmak için

_____________________________
ÜYE
Erkek
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/05/08
Mesaj Sayısı : 75
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 10 Haz. 2008 - 21:25
yav insan istanbul u hiçmi mrak etmez yav.biraz araştırır öylesine bi konser verme ayagı hemde istanbulu gezer işte.bütün dünyanın istedigi şehir.. bogazlar vs.. Smile)
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 10 Haz. 2008 - 21:34
jarmin demiş ki:Doğru söylüyorsun hagi Alizee nin albümlerinin Türkiye de çıkması içinde medya tarafından düzgün bir reklam yapılması lazım.Mesela beyaz showa yaklaşık 1 yıl önce Fransız bir erkek şarkıcı çıkmıştı adını hatırlamıyorum ve onun albümü 2007 de Tr de ençok satan yabancı albüm oldu sadece beyaz showa çıkmasıyla bunun gibi bir şeye ihtiyaç var
Tv8 kanalında yayınlanan Formen programına mail atmak lazım Alizee den bahsetmeleri için o programda bu iş olabilir gibi geliyor bana reklam yapmak için

pikniktube sitesinde Alizee'nin Beyaz Show'a davet edilmesi yönünde bi kampanya başlatabilirz.eğer ses getirirsek örneğin kalabalık olabilirsek ve yapacağımız herhangi bir video çok tıklanırsa.bu işin olma ihtimali var.

bi ara pikniktube'da herkes Tarkan lütfen beyaz show'a çık diye bi video yapıyodu gırgır olsun diye.biz de bunu Alizee için ciddi bi şekilde yapabiliriz
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Başak
Nerden : denizli
Doğum tarihi : 16/09/79
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 04/09/07
Mesaj Sayısı : 35
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Çarş. 11 Haz. 2008 - 15:09
şunu yapalım bunu yapalım.bu olmaz.şöyle olabilir.yok öyle olmaz böyle olur
ama aranızda çıkıp bişey yapanda yok.bu site kurulduğundan beri elle tutulur ne yaptınız.hiç birşey.miskin miskin kalvye tuşladınız başka bişey değil.
konuşmak istemiyorum.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Perş. 12 Haz. 2008 - 10:46
böyle yargılarken kendi yaptıklarımızdan da bahsedelim o zamn:)
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Perş. 12 Haz. 2008 - 16:50
musas demiş ki:şunu yapalım bunu yapalım.bu olmaz.şöyle olabilir.yok öyle olmaz böyle olur
ama aranızda çıkıp bişey yapanda yok.bu site kurulduğundan beri elle tutulur ne yaptınız.hiç birşey.miskin miskin kalvye tuşladınız başka bişey değil.
konuşmak istemiyorum.

tutup kolundan getireyim o zaman Alizee'yi musas Smile
çok kolay demi bu işler.herşey olacağına varır korkma
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 17/12/81
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 15/04/07
Mesaj Sayısı : 516
İş-Hobiler : Ağır Sanayi Alizée Fan\'ı
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Perş. 12 Haz. 2008 - 23:00
musas arkadaşım üslubun biraz sert ve şahsen hoşuma gitmiyor açıkçası,ahmak-ahkam gibi kelimeler hoş kaçmıyor,sen istediğini yapmakta özgürsün,herkes istediğini yapmakta özgür,bilmem anlatabildimmi?
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Başak
Nerden : denizli
Doğum tarihi : 16/09/79
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 04/09/07
Mesaj Sayısı : 35
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Cuma 13 Haz. 2008 - 9:57
aslında doğru söylüyorsunuz hata bende özür dilerim hepinizden.
hata bende çünkü çok istekliyim yaratıcıyım hevesliyim fanatiğim .......
kendi yaptıklarımdan bahsedemiyorum çünkü bu işler tek başına olmuyor.ama en azında fikir üretip hayata geçirmeye çalışıyorum.ama kabul edilmiyor.buda bişeydir sonuçta.ben buradan jarmine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.çünkü alizee fanının olmadığı bir ülkede fan clup sitesi açmış ve bu siteyi tanıtmaya çabalıyor.ben tekrar bu siteye yazmıyacağım çünkü görüyorumki burada sohbet edenler buraya sadece zaman öldürmek için giriyor.benim gibi 2 tane daha ateşli fan olacak bu site uçar ama malesef yok.sanki üzerinizde ölü toprağı var.aradan 10 sene geçecek sizin muhabbetler yine aynı olacak.alizee gelmez.onu yapmayalım bunu yapalım.
alizee gelsin yada gelmesin bu önemli değilki.atlarım uçağa konserini fransada dinlerim o sorun değil.önemli olan fan club ümüzü tanıtmak.tr de alizee fan clup vardır ve markadır bunu herkese göstermek.sanki bizi tr de tanıyan varmıda alizee bizi tanıyacak.bizim kaç üyemiz varki.hep bu uyuşukluk ve miskinlik yüzünden.üye sayısı artacak sohbet artcak giren çıkan artacak.adam googleye bir kelime yazınca direk bizim muhabbette geçen bir kelimeden dolayı bizim site çıkacak ve vatandaş merak edecek bu ne diye.oda misafirken üye olacak.15-20 kişi ile bu işler olmaz.sen önce siteni tanıtacaksın.ister beyaz show a yaz ister başka proğrama alizee tişörtü ile çık.planı herkes yapar ama herkes uygulayamaz.madem desin birisi şunu yapalım bizde onu yapalım.ama boş bütün söylediklerim.
nezaman jarmin bana bir mail atar ve derki bizim eylem planımız bu ozaman bu siteye tekrardan girerim.onun haricinde yanından bile geçmem.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Cuma 13 Haz. 2008 - 13:03
musas demiş ki:aslında doğru söylüyorsunuz hata bende özür dilerim hepinizden.
hata bende çünkü çok istekliyim yaratıcıyım hevesliyim fanatiğim .......
kendi yaptıklarımdan bahsedemiyorum çünkü bu işler tek başına olmuyor.ama en azında fikir üretip hayata geçirmeye çalışıyorum.ama kabul edilmiyor.buda bişeydir sonuçta.ben buradan jarmine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.çünkü alizee fanının olmadığı bir ülkede fan clup sitesi açmış ve bu siteyi tanıtmaya çabalıyor.ben tekrar bu siteye yazmıyacağım çünkü görüyorumki burada sohbet edenler buraya sadece zaman öldürmek için giriyor.benim gibi 2 tane daha ateşli fan olacak bu site uçar ama malesef yok.sanki üzerinizde ölü toprağı var.aradan 10 sene geçecek sizin muhabbetler yine aynı olacak.alizee gelmez.onu yapmayalım bunu yapalım.
alizee gelsin yada gelmesin bu önemli değilki.atlarım uçağa konserini fransada dinlerim o sorun değil.önemli olan fan club ümüzü tanıtmak.tr de alizee fan clup vardır ve markadır bunu herkese göstermek.sanki bizi tr de tanıyan varmıda alizee bizi tanıyacak.bizim kaç üyemiz varki.hep bu uyuşukluk ve miskinlik yüzünden.üye sayısı artacak sohbet artcak giren çıkan artacak.adam googleye bir kelime yazınca direk bizim muhabbette geçen bir kelimeden dolayı bizim site çıkacak ve vatandaş merak edecek bu ne diye.oda misafirken üye olacak.15-20 kişi ile bu işler olmaz.sen önce siteni tanıtacaksın.ister beyaz show a yaz ister başka proğrama alizee tişörtü ile çık.planı herkes yapar ama herkes uygulayamaz.madem desin birisi şunu yapalım bizde onu yapalım.ama boş bütün söylediklerim.
nezaman jarmin bana bir mail atar ve derki bizim eylem planımız bu ozaman bu siteye tekrardan girerim.onun haricinde yanından bile geçmem.

istediğini yapmakta özgürsün.sen gelince sitede değişen bişi olmadı.sen gidince de olmaz.bu arada elbet birgün bi faaliyet yaparız merak etme.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Başak
Nerden : denizli
Doğum tarihi : 16/09/79
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 04/09/07
Mesaj Sayısı : 35
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Cuma 13 Haz. 2008 - 14:15
ben değil alizee bile gelse bu sitede bişey değişmez.elinizi koyun çenenize hayal kurun.nasıl olsa alışmışsınız buna. değişmez.ama siteyi sahiplenmende hoş bi yerde...kimse bizi oturduğumuz yerden kaldırmasın zaten havalar sıcak der gibi......
ben inanıyorumki jarmin bu siteyi boşuna kurmadı.taksimde yürüyelim desin tişört ümü hazırlatırım baskıcıya taksimde herkesten önce beklerim.dedim ya ben eylem adamıyım birşey yapılacaksa yapılır günlerce düşünülmez.desin jarmin pankart açalım açarız.
ozaman gerekirse şhow habere bile çıkarız.bir gurup alizee fanı taksimde olay çıkardı ve polis tarafından joplandı.joplanacaksak beraber joplanırız.ama önemli olan televizyonda adımızı duyurmak.okadar yani okadar....jarmin umarım bana mesaj göndermekte gecikmezsin.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : Aydın/Nazilli
Doğum tarihi : 03/05/90
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 23/12/07
Mesaj Sayısı : 242
Favori Şarkım : Lilly Town
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Cuma 13 Haz. 2008 - 14:52
ya bi dk ya ben ve bu arkadaşlar bence elimizden geleni yapıyoruz.Dünyada alizee hiç bir şeyi değişmiycek kadar büyük bi hayran olduğumu düşünüyorum .V e bence eylem için ilk önce konuşmak plan yapmak lazım . büyük bi hayran olmak bununla ölçülmeZz. bu şekilde 100 şey yapıcagımıza .planlı programlı 1-2 şey yaparız daha büyük etki yaparız . Her seyi de dozunda bırakmak lazım su an ki doz bu bence ve giderek yavaş yavaş artarak coskulu seyler yaparız.Bu şekilde direk en üst seviye olmazzki
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Cuma 13 Haz. 2008 - 16:38
aynen
avatar
ÜYE
Kadın
Burcu : Koç
Nerden : İzmir
Doğum tarihi : 10/04/87
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 19/01/08
Mesaj Sayısı : 74
Favori Şarkım : Hey Amigo, L'alize
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:01
Bence Alizee eninde sonunda farkına varacaktır Trdeki fan kulübünün.. Bakın ne kadardık ne kadar olduk..Fevri davranmaya gerek yok bence. Ayrıca Beyaz Show fikrini de destekliyorum:)
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:02
evet beyaz show için bişeyler yapacağız.ayrıca sitenin ismi de tam süper oldu.içinde Türkiye ismi geçmesi avantaj
avatar
ÜYE
Kadın
Burcu : Koç
Nerden : İzmir
Doğum tarihi : 10/04/87
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 19/01/08
Mesaj Sayısı : 74
Favori Şarkım : Hey Amigo, L'alize
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:05
Evet Hagi, sitenin isminin değişmesi büyük avantaj oldu. Ayrıca Alizee bu sonuçta. Pat diye gelecek hali yok ya:) Ben inanıyorum farkına varacağına her şeyin..
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:07
inşallah öyle olur.bu arada gece 2'de siteye giren tek Alizee manyağı benim sanıyodum Smile
avatar
ADMiN
Erkek
Nerden : izmir - Balçova
Kayıt tarihi : 06/04/07
Mesaj Sayısı : 1379
Favori Şarkım : A Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:16
Very Happy bide ben varım

_____________________________
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:17
hehehehe.hiç şaşırmadım nedendir Smile
avatar
ÜYE
Kadın
Burcu : Koç
Nerden : İzmir
Doğum tarihi : 10/04/87
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 19/01/08
Mesaj Sayısı : 74
Favori Şarkım : Hey Amigo, L'alize
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:23
Uyku tutmadı beni de:) Alizeeyi düşündüm, ne yaptı ne etti dedim. Giriverdim:)
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:24
aynen be birader.beni de uyku tutmadı.sitelerde fink atıyoz işte
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Akrep
Doğum tarihi : 05/11/89
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 11/03/08
Mesaj Sayısı : 588
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 2:29
neyse flood olcak ama ben gidip zıbarayım ya.yarın sabah erken kalkıcam.denize gitcez ,kulaç mulaç atcaz.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : Aydın/Nazilli
Doğum tarihi : 03/05/90
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 23/12/07
Mesaj Sayısı : 242
Favori Şarkım : Lilly Town
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 9:40
yavaş yavaş hallederiz ama ilk beyaz show la uğraşalım derim yapabilceğimiz en iyi iş o olur su an
avatar
ÜYE
Kadın
Burcu : Koç
Nerden : İzmir
Doğum tarihi : 10/04/87
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 19/01/08
Mesaj Sayısı : 74
Favori Şarkım : Hey Amigo, L'alize
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 14:51
Aşkolsun Hagi:( ben birader değilim:/
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 18:10
tamm abi ne gerekiyosa yapalım o zamn
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yengeç
Nerden : istanbul/sakarya
Doğum tarihi : 19/07/85
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 06/05/07
Mesaj Sayısı : 342
İş-Hobiler : student @ SAU & alizee mod
Kullanıcı profilini gör

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Bir Salı 17 Haz. 2008 - 21:12
anaa neler dönmüş forumda iki gün okula gittik iyi ki, neyse ben de musas ın yazılarını tamamen okuduktan sonra kendimde bazı cevaplar yazma hakkı gördüm

1. zamanında açtığın başka bir konu vardı tam hatırlamıyorum ama şöyle bişeydi sanırım "bu resimleri görünce şok olacaksınız" ve 3 sayfa yazı olduğu halde resim filan göremedik ondan sonra da resimleri atmayı beceremiyorum dedin, ben o başlığa foruma nasıl resim yüklenebileceğini yazmıştım hem de resimli açıklamalı hatta jarmin sabit başlık açtı bu konu hakkında ama sana göre bu uyuşuk uyuşuk bilgisayar başında klavye tıkırdatmak oluyo, neyse senin demenle öyle olmuyo nasıl olsa.

2. jarmin her akşam olmasa da çoğu akşam nette oluyo nasıl göremedin anlamadım ben okuldayken bile konuştum.

3. sitenin kuruluş amacı alizee hayranlarının buluşma noktası olma, bilgi ve veri alışverişi kurmadır siteyi kurarken veya siteye üye olurken kimseye alizee yi buraya getiricez diye taahhüt vermedik ve bundan önce de kurulmuş bi forumumuz vardı ancak sunucu kaynaklı problemler sebebiyle çöktü.

4. bu forumu bazı yabancı forumlarla karşılaştırman da yanlış bizim forumumuz 5 dilde yayın yapmıyo, açılan bi konuya en fazla 7-8 sayfa yazı yazılıyo ancak diğer forumlarda 100-200 küsürlü sayfalar var ve bunları da bitirip vol.2 diye tekrardan başlık açıldığı oluyo

sen şimdi bi daha girmem diyosun belki bu yazıları da görmessin ama benim çok da umurumda diil, ve bence bu açtığın başlık da o resim başlığı gibi fake bi başlık amacın sadece dikkat çekmek
Sponsored content

Geri: artık tembelliğe bir son verelim.

Önceki başlıkSayfa başına dönSonraki başlık
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz