Paylaş
Önceki başlıkAşağa gitmekSonraki başlık
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Salı 26 Mayıs 2009 - 14:28
İşte size jarminin verdiği alternatifin haricinde dünya çapında farklı bir alternetif daha henüz türkiyeden pek katılan olmamış açıkçası ama mexico ve diğer bir çok dünya ülkelerinden burda oldukça katılım almış gibi. Bende kayıt oldum, sizlerde kayıtolun ve ayrıca Jarmin buraya sitemizide kaydettire bilirsin. Ben site linkini eklemeyi denedim sizlerde deneyin derim.

Hadi ne kadar fun olduğunuzu gösterin bakalım Alizee'ciler... Very Happy

İşte linki:

http://eventful.com



Tıklamanız yeterli arkadaşlar




Bilakis başvuruyu nasıl yapılacağını bilmeyenlere aşağıda açıklıycam.









Dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım

Herkese iyi forumlar... Smile


En son respot tarafından Salı 26 Mayıs 2009 - 20:37 tarihinde değiştirildi, toplamda 4 kere değiştirildi
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Salı 26 Mayıs 2009 - 20:36
Adres hatası için özür dilerim sonradan düzelttim onu Very Happy
avatar
ADMiN
Erkek
Nerden : izmir - Balçova
Kayıt tarihi : 06/04/07
Mesaj Sayısı : 1379
Favori Şarkım : A Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Salı 26 Mayıs 2009 - 22:56
Çok güzel anlatım respot teşekkür.
Haydi Alizee fanları şimdi kendinizi gösterme zamanı.

_____________________________
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Salı 26 Mayıs 2009 - 23:11
İyi ama keşke istanbula davet etseydik ya ben şimdi nasıl gelcem İzmire... Very Happy Umarım İstanbula gelir neden derseniz  İstanbul kozmo polit ve çok kalabalık yani bana sorarsan en kalabalık kitleyi burda yakalar lakin Türkiye olsunda neresi olursa olsun ama yinede  hayırlısı neyse o olsun... Smile 
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Perş. 28 Mayıs 2009 - 11:57
Ben 3 kişi dışında Türkiye'den davet eden kimseyi görmüyorum..Nerde Alizee'nin Türkiye'ye gelmesini isteyenler confused .. Ayrıca Alizee'nin profiline Alizée Turkey Fan Page Diyerek Sitenin Linkini Ekledim..Acaba Türkiye mi yazsaydım Question
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Perş. 28 Mayıs 2009 - 13:06
Yok ya bizde gerçekten tam manasıyla elini işe uzatan 1 tane adam yok..Tutuculuk ve arkasında durmak diye bişey hiç yok Şu foruma belki günde 50 kişi girip çıkıyo ve bubaşlığa bakanlar sadece 1 kez tıkalyıp kayıt yaptırsa 1 ayda 300 den fazla davetiye isteği oluşacağına eminim..


Lakin bizim milletimiz sadece uzaktan seyredip "of ya ne güzel kız güzelde söylüyo, keşke Türkiye'ye de gelse ben kesin konserine giderdim" diyip afedersiniz yaralı parmağa ilaç için bile işemeyen sadece sömürmeyi bilen adamlarla dolu ne yazık ki.. Kusura bakmayın ama ben böyle değilim olmiycamda Allah'ın izniyle. Gerekirse sitemede koyarım, akarabalarımada link yollarım, arkadaşlarımada link atarım. Sadece sömürmek bana göre değil. Lakin gelirsede Alizee den başka bu işten ne ben nede bir başkası para kazanmıyor, neticede hepimiz eğlenicez düşüncesi kimsenin aklına gelmiyor heralde. Ne yapalım bu millet böyle herkez işine geleni yapıyo birlik yok ve herkez"günlük doğuyo, yaşıyo, yapıyo ve günlük ölüyo". Bir adım atmaya korkuyorlar sonrada biz dünyanın en kalabalık 5. ülkesiyiz diyoruz yazık ya nediyim. Çoooook yazık...





 İster kusura bakın ister bakmayın ama 100 yılda geçse 1000 yılda geçse bu milletten adam olmaz. ( İstisnalar üzerine alınmasın çünkü 2 elin 10 parmağını geçmiyolar. Biraz sert oldu stemim biliyorum ama boş konuşup çok oturan milletime bu az bilemi! )
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Perş. 28 Mayıs 2009 - 13:19
Alizee davetleri mutlaka görüyordur bir şekilde..Türkiye'den çok davet gelirse alizee'nin kafasındada bir Türkiye projesi belirebilir..Forumda bir zamanlar alizee'nin beyaz show'a daveti konuşulmuş bu da en az onun kadar önemli birşey bence..Herkesin katılması gerekir..
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Kova
Nerden : Adıyaman
Doğum tarihi : 05/02/91
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 28/01/09
Mesaj Sayısı : 30
Favori Şarkım : Par Les Paupiéres
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Perş. 28 Mayıs 2009 - 22:44
respot demiş ki:İşte size jarminin verdiği alternatifin haricinde dünya çapında farklı bir alternetif daha henüz türkiyeden pek katılan olmamış açıkçası ama mexico ve diğer bir çok dünya ülkelerinden burda oldukça katılım almış gibi. Bende kayıt oldum, sizlerde kayıtolun ve ayrıca Jarmin buraya sitemizide kaydettire bilirsin. Ben site linkini eklemeyi denedim sizlerde deneyin derim.

Hadi ne kadar fun olduğunuzu gösterin bakalım Alizee'ciler... Very Happy

emeğin için teşekkürler çok iyi bir anlatım olmuş umarım bir gün İstanbula gelir belki ben gelemem ancak hiç yoksa izlerim youtubeden videoları bakalım alizeenin kararı ne olacak
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Perş. 28 Mayıs 2009 - 22:49
Türkiye'ye gelsinde nereye gelirse gelsin elimde param olrsa 1 kez olsun canlı canlı görmek isterim. Ve Türkiye'de görmek isterim...  Baktım o gelmiyor ben en sonunda Parise gidicem olcak biticek Very Happy Wink 
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Cuma 29 Mayıs 2009 - 1:40
Evet artık eventful da adresimizde kayıtlı giren tüm kayıtlı funlar bizi ordada görebilecekler

[img][/img]
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 30 Mayıs 2009 - 9:31
HAYDİ ALİZECİLER NERDE YAAA MİLLET ŞİİİŞŞŞŞT TIKLAYIN ŞUNA 5 DAKKA SÜRMÜYOR...HAYDİ ARKADAŞLAR EL ELE VERELİM TÜM FORUM YAPSIN ŞUNU İKAZ EDELİM HERKESİ...HAYDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 30 Mayıs 2009 - 10:55
tugay demiş ki:HAYDİ ALİZECİLER NERDE YAAA MİLLET ŞİİİŞŞŞŞT TIKLAYIN ŞUNA 5 DAKKA SÜRMÜYOR...HAYDİ ARKADAŞLAR EL ELE VERELİM TÜM FORUM YAPSIN ŞUNU İKAZ EDELİM HERKESİ...HAYDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Sonunda birileri çıktı bizi anlayan Very Happy..Acaba bu daveti herkes aynı yere mi yapsa..Herkes kendi iline yapınca arka sıralarda kalıyoruz..Herkes Türkiye diyerek davet etsin veya İstanbul,İzmir diye..Olmaz mı?..Birde şu foruma üye olupta bunu görmeyenler için otomatik e-mail atalım herkes görsün.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 30 Mayıs 2009 - 16:51
Bana hepsi uyar Türkiye olsunda neresi olursa olsun en uzakyeri ucakla bir buçuk saat fark etmez.. Smile
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 30 Mayıs 2009 - 22:55
üstad bu konuda yardım etsin.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Ikizler
Nerden : TeKiRDaĞ
Doğum tarihi : 21/06/92
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 03/05/08
Mesaj Sayısı : 302
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee fan ve Taekwondo
Favori Şarkım : Fifty Sixty
Kullanıcı profilini görhttp://www.alizee-video.tr.gg

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Ptsi 1 Haz. 2009 - 18:01
Bana kalırsa Tekirdağ'da olsun Very Happy Bende kayıt oldum sonunda.Respot herkez kendi şehrinde ister, mesela istanbul en iyi yer bana göre Tekirdağ'dan kara yoluyla 2 saat her neyse gelsin de nereye gelirse gelsin Smile
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Koç
Nerden : Manisa/Turgutlu
Doğum tarihi : 21/03/93
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 24/02/08
Mesaj Sayısı : 299
İş-Hobiler : Öğrenci.Alizée
Favori Şarkım : C Est Trop Tard
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Ptsi 1 Haz. 2009 - 21:42
gelsinde neresi olursa gideriz sonuçta TÜRKİYEDE Very Happy
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Ptsi 1 Haz. 2009 - 21:56
Tamam sonuçta Türkiye ama muğladan 1 tane tekirdağdan 1 tane izmirden 1 tane istanbuldan 1 tane olacağına Türkiye adı altında 4 tane olsaydı daha kalabalık görünürdü..Ben o açıdan şey etmiştim Very Happy ..
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Perş. 4 Haz. 2009 - 23:49
Biz daha çok bekliycez gibime geliyo? Bari ölmeden görsek bir kez yakından. SmileŞimdi durup dururken niye böyle dedim? Baksanıza event fuldaki popüler konser listesine ;
Popular performers

1
Dane CookAdd to Favorites
498,766 demanders
2
KISS
344,282 demanders
3
Paramore
185,685 demanders
4
Soulja Boy
121,999 demanders
5
Jonas Brothers
97,325 demanders
6
Rascal Flatts
92,956 demanders
7
Jason Mraz
38,233 demanders
8
Blink 182
25,039 demanders
9
Kings of Leon
23,276 demanders
10
Hollywood Undead
22,329 demanders
İnsan bakınca bile buhrana düşüyor Sad Alizee bu 10. sıradaki hayran sayısının 20/1'ini yakalasa Türkiye'ye gelir bence ama ben ümitsizim siz yinede yanlış anlamayın sakın.
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Cuma 5 Haz. 2009 - 12:52
Bunlarla ne alakamız var ki..Alizee'yi davet edenler listesinde 1.sırada olursak gelir bence 20.000'lere gerek yok..
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Yay
Nerden : küçükçekmece
Doğum tarihi : 16/12/90
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 25/11/07
Mesaj Sayısı : 160
İş-Hobiler : ne alizee li ne alizee siz olunmuyor
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Cuma 5 Haz. 2009 - 14:09
bncede gerek yok sadece bizim site komple su olaya katılsa bi.
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Cuma 5 Haz. 2009 - 22:16
Bende farklı bişey demedim ki zaten ! Dedimki 10. sıradakinin 20/1'i katılsayeter dedim lakin zaten buda bizim site üyeleri kadar eder aşağı yukarı zaten! 
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir Cuma 5 Haz. 2009 - 23:35
respot demiş ki:Bende farklı bişey demedim ki zaten ! Dedimki 10. sıradakinin 20/1'i katılsayeter dedim lakin zaten buda bizim site üyeleri kadar eder aşağı yukarı zaten!

Tamam yav kızma hemen Very Happy ..
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 6 Haz. 2009 - 0:19
Alizee_tmr demiş ki:
respot demiş ki:Bende farklı bişey demedim ki zaten ! Dedimki 10. sıradakinin 20/1'i katılsayeter dedim lakin zaten buda bizim site üyeleri kadar eder aşağı yukarı zaten!

Tamam yav kızma hemen Very Happy ..
Hehehehe yok yav ne kızıcam sadece cevap yazdım maksat cevap verelim.  Very Happy Wink
avatar
ÜYE
Erkek
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 20/04/09
Mesaj Sayısı : 204
İş-Hobiler : Öğrenci-Alizee
Favori Şarkım : Youpidou ve Contre Courant
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 6 Haz. 2009 - 18:54
Ordaki ünlemlerden korktumda biraz Very Happy ..
avatar
ÜYE
Erkek
Burcu : Boğa
Nerden : istanbul
Doğum tarihi : 26/04/83
Yaş : 34
Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 220
Favori Şarkım : Moi Lolita and Hey Amigo
Kullanıcı profilini gör

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Bir C.tesi 6 Haz. 2009 - 22:58
Smile)) 
Sponsored content

Geri: Alizee'yi Konser için Türkiye'ye Davet Et

Önceki başlıkSayfa başına dönSonraki başlık
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz